APFR Timisoara este unul dintre cei mai activi si performanti furnizori de formare profesionala din Romania, dezvoltand si furnizand programe si servicii de dezvoltare personala si profesionala unice si de impact la peste 3000 de persoane din tara si strainatate. APFR lucreaza cu o echipa de experti acreditati de autoritatile nationale, cu expertiza in management, antreprenoriat, dezvoltare organizationala, resurse umane, formarea profesionala a adultilor, evaluarea competentelor, egalitate de sanse, psihoterapie, dezvoltarea de programe si strategii de interventie sociala si consiliere psihologica.

Portofoliul nostru de servicii si programe:

I. Programe de formare profesionala autorizate
1. Formator de elita – formare de formatori – certificat de specializare
2. Manager de proiect – certificat de specializare
3. Manager – middle management – certificat de specializare
4. Instructor/ preparator formare – certificat de specializare
5. Competente antreprenoriale – program de initiere

Sunt acreditate la nivel national de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varsnice, Ministerul Educatiei Nationale prin Autoritatea Nationala a Calificarilor. Fiecare din programele acreditate implica obtinerea unui certificat de absolvire sau calificare.

II. Programe de formare personalizate
Dezvoltam si furnizam diferite programe de training adaptate necesitatii fiecarui client in urma analizei nevoii de formare. Portofoliu programe personalizate.

III. Atragerea si administrarea eficienta a fondurilor (oferta noastra aici
1. Identificarea de programe de finantare si verificarea eligibilitatii.
2. Dezvoltarea cererii de finantare si transmiterea acesteia
3. Consultanta in management

IV. Programe dedicate dezvoltarii si cresterii unei noi afaceri
servicii de sprijin dedicate exclusiv celor care doresc sa deschida o (noua) afacere, atat in etapa de dezvoltare a ideii de afaceri, inclusiv a planului de afaceri, cat si in primul an de implementare a planului de afaceri.
– Servicii de dezvoltare a ideii de afaceri sub forma unui plan de afaceri
– Servicii financiare privind realizarea bugetului de start si operationalizarea acestuia
– Servicii de mentorat
– Servicii de consiliere si consultanta in afaceri (resurse umane, achizitii publice, negociere contracte, marketing si vanzari, proiectii financiare si plan de investitii)

V. Servicii de testare psiho-profesionala
Recomandam astfel de servicii atat in procesul de recrutare si selectie a personalului, dar si in vederea promovarii la locul de munca sau ca parte a analizei nevoilor de formare.

VI. Servicii de diagnoza și eficientizare a procesului de lucru
Recomandam astfel de servicii pentru buna funcționare a departamentelor din cadrul companiei, cu impact direct asupra scăderii pierderilor și creșterii performanței angajaților. Mai multe despre oferta noastra aici.

VII. Programe de coaching si dezvoltare personala 
Intalnirile de coaching vor fi structurate pe 5 etape semnificative dupa cum urmeaza:
1. Identificarea problemei/problemelor care necesita sustinerea unui program de coaching
2. Evaluarea psiho-profesionala si potrivirea profilului psiho-profesional cu profilul postului
3. Stabilirea obiectivelor individuale
4. Desfasurarea programului de coaching
5. Evaluarea periodica si finala a programului de coaching
La final va fi prezentat un raport de evaluare a programului de coaching care sa contina indicatorii de imput si output, precum si elementele de progres ale fiecarui participant la program.

VIII. Programe dedicate cresterii calitatii vietii si a performantei angajatilor

1. Modelul ICARM +
– Ateliere de dezbatere si socializare cu grupul de manageri
– Intalniri motivationale intre manageri si angajati
– Program de instruire pentru angajati: dezvoltarea competentelor profesionale
– Evaluarea progresului angajatului la locul de munca in functie de competentele relevante pentru un post

2. Reconcilierea vietii profesionale cu viata de familie
– Evenimente de tipul Work&Family: pentru viitoarele mame, pentru cupluri inainte de casatorie, pentru cupluri cu copii mici (1 – 3 ani), cu copii prescolari (3 – 6 ani) sau cu copii cu varsta cuprinsa intre 6 – 12 ani, evenimente pentru adulti care participa in actiunile de socializare
– Workshop-uri tematice pentru angajati si familia acestora
– Formare de tipul Work&Family

3. Psihoterapie de grup, de familie, individuala
 Dezvoltarea capacitatii de relationare autentica in spatiul profesional/familial
 Cresterea stimei de sine, a increderii in sine
 Dezvoltarea unor relatii mai armonioase si sanatoase cu cei din jur
 Cresterea sentimentului de apartenenta la grup

Mentionam faptul ca abordarea noastra este orientata puternic inspre dezvoltarea personala a fiecarui participant la program care are in vedere: autocunoastere, descoperirea si depasirea blocajelor interioare legate de temele/obiectivele de referinta, identificarea si schimbarea patternurilor disfunctionale de relationare si raportare la ceilalti si la sarcina, precum si capacitarea personala pentru depasirea propriilor limite.

Pentru mai multe detalii privind pachetele de servicii, costuri si reduceri aplicate, ne puteti contacta la adresa office@apfr.ro/ laviniamoldovan89@gmail.com sau la numărul de telefon (fix) 0356.108.800, (mobil) 0740.217.604.